Een woensdag in Dorpshuis de Terp

Woensdag deed de kachel het weer als vanouds in het dorpshuis en dat was ook maar goed.

Zo vroeg in de morgen is er altijd kaarten met de gezellige kaartclub Mei Nocht en Wille.

Het was weer erg gezellig en ontspannen en natuurlijk is hier weer de uitslag Mei Nocht en Wille 11-02-2015

Gistermiddag organiseerde Oars Actief  in Dorpshuis de Terp Oosternijkerk een gezellige middag.
Er was een film van 25 jaar ondernemersclub Oosternijkerk te  zien en daarna een bingo.

Bij binnenkomst was er 1 en al stilte, alleen Grietje riep de nummers luid en duidelijk en er werd fanatiek gespeeld.

Maar ook onze jongste jeugd was in het Dorpshuis te vinden.Er was namelijk gym.Alles werd uit de kast gehaald om er een leuke middag van te maken en ik denk dat het zeker is gelukt.

Hierbij zijn een paar foto’s van deze zeer gevulde woensdag.