Oosternijkerk ’s got talent

Voor de startavond van het dorpsfeest willen wij graag een talenten show organiseren voor volwassenen en jongeren van het voorgezet onderwijs. Wij denken namelijk dat in ons dorp heel veel talent schuilt.

Dit kan natuurlijk individueel of in groepsverband zijn.
Wie weet hebben wij in ons dorp wel een verborgen stand-up-comedian of een geweldig cabaret duo. Wellicht dat iemand heel zijn leven al graag een clown zou willen spelen of wil gaan koorddansen.
Dit is je kans, laat je talent zien en laat het hele dorp van jou talent genieten.

Dus ben jij die moppentapper of kun je ontzettend goed dansen of zou jij ons de tent uit willen zingen, spelen of desnoods tapdansen. Laat het ons weten. Wij willen graag weten wat de animo voor “Oosternijkerk ’s got talent” is.