Mei elkoar warber

In de vorige editie van de dorpsskille stond een oproep van het Dorpsbelang. Ze zochten personen welke voor de basisschool 4 keer in het jaar wat wilden gaan organiseren.

En ja wat doe je dan? Zelf al het 1 en het ander gedaan op school, dan zou dit ook vast wel heel leuk gaan worden nietwaar. Samen met Jantina ons aangemeld en op een hete zomer middag werden we allemaal uitgenodigd door het dorpsbelang. Aangenaam verast hoorden we dat er nog 2 personen zich hadden aangemeld namelijk Marianne en Sietske. Dus samen met het dorpsbelang om de tafel om te horen wat de bedoeling was. Al gauw bleek dat we op 1 lijn zaten en een vervolg afspraak volgde al snel. Er moest natuurlijk een naam komen en dat werd Mei elkoar warber want dit is wat we alle 4 graag willen. Met elkaar dingen doen waar we alle groepen van de basisschool , kinderen van het speciaal onderwijs, ouder/verzorgers en het dorp Oosternijkerk willen betrekken in onze activiteiten.

Op 24 oktober organiseren we onze eerste activiteit een levend Bingo.

Kosten 0.50 cent per kind. Dit word betaald wanneer uw kind komt

Tijd vanaf 14:00 tot 16:00

Wie mag er komen? Groep 1 tot en met 8 en voor de kinderen die het allemaal te spannend vinden en graag een ouder mee willen nemen die zijn van harte welkom.

Locatie: de Basisschool de ‘Wrâldwizer’ te Oosternijkerk

Opgeven kunnen jullie voor 20 oktober doen bij:

Marianne: r.werrie@hotmail.nl is mijn e-mail adres, de lyts ein 22 woon ik.

Sietske: sietskeo22@hotmail.com is mijn e-mail en adres de lyts ein 18

Jantina en Jeanette op school tijdens de creamiddagen.

Marianne, Sietske, Jantina en Jeanette