Oosternijkerk in het licht!

Wij zouden het leuk vinden als Oosternijkerk dit jaar in de donkere decembermaand eens extra in het licht gezet zou worden.

Daarom hierbij een oproep aan alle dorpsgenoten om met kerst jullie woning of tuin zo mooi mogelijk te versieren en te verlichten.

Je kan natuurlijk alleen je eigen huis en of tuin op een ludieke en speciale manier in het licht zetten, maar misschien is het ook een idee om dit met je hele buurt te organiseren.

Stel je voor dat je hele straat omgetoverd wordt tot een waar verlicht kerstspektakel! Je huis of straat versieren is niet alleen leuk om te doen, maar bovendien kan iedereen van het resultaat meegenieten.

En de winnaar komt zelf ook nog in de spotlight te staan, want er zijn prijzen te winnen. Één prijs gaat naar het mooist versierde huis/tuin en één prijs gaat naar de mooist versierde buurt/straat.

Dus leef jullie uit en alvast veel succes toegewenst.

(Opgave niet nodig).

Maar er is meer ……………

Rond 10 december willen wij op het pleintje bij de Hervormde Kerk een hele grote wenskerstboom plaatsen.

Deze boom kan volgehangen worden met doorzichtige kerstbollen, die door jou gevuld zijn met een bijzonder verhaal,  een lieve wens, een gedicht, tekening, foto  of een boodschap die je graag met iedereen wilt delen.

De kerstbollen worden in de week ná Sinterklaas ( 7 december t/m 11 december) uitgedeeld aan alle leerlingen van de Wrâldwizer en zullen dan ook huis aan huis verspreid worden in Oosternijkerk.

De week daarna (vanaf 14 december) zullen de basisschool kinderen georganiseerd met school de bollen in de boom hangen en ook alle dorpsgenoten die hieraan meedoen zijn dan in de gelegenheid om ze op te hangen.

Er zullen misschien nog wat activiteiten rondom de wenskerstboom plaatsvinden, en ook hebben we al enkele ideeën wat we naderhand met de inhoud van de bollen gaan doen.

Hou de (sociale) media hiervoor in de gaten.

MOCHTEN WE U NIET THUIS HEBBEN GETROFFEN, ONDER DE BOOM STAAN EXTRA BALLEN