Sinterklaas heeft een bezoekje gebracht

Het paard van Sint waren de pieten vergeten.                                                               Die stond op Ameland zich nog rustig vol te vreten.

Gelukkig was er een Tukpiet op de Holwerder pier.                                                       Onderweg hadden de beide veel plezier.

Ondertussen waren de fietspieten al naar Oosternijkerk geraced.                                     Daar was het al een groot feest.

In een grote optocht ging de Sint op naar het Lokaal                                                       En kreeg van alle kinderen een cool verhaal.

Wat de kinderen hebben verteld weten we niet.                                                               Dat is een groot geheim volgens de hoofd Piet.

Het enige wat de Sinterklaas ons heeft laten weten.                                                         Dat hij de kinderen uit Oosternijkerk nooit zal vergeten.